22 Temmuz 2013 Pazartesi

Tc ile okul bulma

Tc kimlik no ile okul kaydı sorgulama okul öğrenmeişlemleri nasıl yapılıyor.
Sizlere şimdi güzel bir uygulamadan bahsetmek istiyorum sayın veliler. Yeni sistemde çocuğunuzun hangi okulagideceğini online tc kimlik numaralarını girerek yapabiliyorsunuz. Bunun için yapmanız gereken şey e okulsistemine girerek tc kimlik bilgilerini gireceksiniz.
tc ile ekayit
TC İLE E-OKUL KAYIT SORGULAMA >>>>>TIKLAYINIZ
Daha önceden ilkokul kaydı sırasında öğrenciler için okul yönetimi tarafından alınan paralarda artık tarih oluyor böylece. Vatana millete hayırlı olsun bakalım. Sistemi test ettim çalışıyor arkadaşlarım. Sıkıntı olur ise konu altından bana ulaşabilirsiniz.
ÖNEMLİ NOT: Bu yukarıdaki resimden de görüldüğü üzere kullanıcı adı ve şifre istiyor yaarkadaşlarım. Araştırdım bunu sadece öğretmenlere giriş için yapmışlar. Okul sorgulama zamanı geldiğinde yukarıdaki sayfada size Devletin resmi sitesi bilgi verecek ve şuraya tıklayın öğrenin gibi birşey çıkacak, sizlerde oraya tc kimlik numaralarını gireceksiniz çocuklarınızın ve o zamansorgulama yapabileceksiniz. Araştırdım çalışan memura sordum öyle dedi. Şimdilik bekleyeceksiniz dedi bilginiz olsun. Buradaki link 20 TEMMUZ 2013 TARİHİNDE AKTİVE OLACAK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder